Chinees Nieuw Jaar!

In het laatste weekend van januari zijn we naar het V&A museum geweest om alle oude kostuums van het Royal Ballet te bekijken en om de eerste spitz te zien. Verder hebben we een rustig weekend gehad, omdat we allemaal best wel moe waren. Die week hadden we voorbereidingen voor onze assesments. Daarna had ik een weekend vol repetities voor de show die ik gister had. Dat weekend hadden we ook belooft aan een aantal mensen die 18 werden om uit te gaan voor hun verjaardag op Leicester Square, wat echt super leuk was. Op zondag had ik ook repetities en daarna zijn we met een deel van de cast naar Costa gegaan, om gezellig na te praten.

Toen vroeg Elise op maandag of ik mee wilde gaan naar Wicked, omdat ze gratis kaartjes had. En daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen haha. Op dinsdag gingen we dus naar Wicked en op woensdag had ik nog een repetitie. Op vrijdag had ik mijn contact improvisation assesment, wat volgens mij wel goed ging en ook Matthew Bourne was bij ons op school om audities af te nemen bij de derde jaars!

Op zaterdag zijn Donell en ik naar de stad gegaan omdat we even naar de danswinkels moesten. ’s Avonds hebben Hannah, Donell, Sophie en ik de Minion film gekeken als afsluiting van de eerste helft van het jaar, daarna had ik nog een feestje met Caroline en Susanne en wat mensen van Mountview. De volgende dag zijn Sophie en ik samen naar het Chinese Nieuw Jaar gegaan, wat wel leuk was om een keer mee te maken. ’s Avonds waren Hannah, Donell, Sophie, Susanne en ik de enige die nog hier waren voor de reading week dus hebben we met z’n alle de Sound of Music gekeken en lekkers gegeten voor Valentijns dag.

Op maandag ben ik alle dingen gaan doen die ik nog moest doen, ik had een afspraak bij de bank, maar helaas heb ik nog steeds geen bankaccount omdat de regels hier zo streng zijn. Daarna ging ik naar de stad om te helpen bij een repetitie en ’s avonds hebben we het tweede deel van de Sound of Music gekeken. Op dinsdag ben ik met Susanne naar school gegaan om te repeteren en op woensdag heb ik een groot deel van de dag in de gym doorgebracht. Aan het einde van de middag ben ik Daphne gaan halen want zij bleef van woensdag t/m zaterdag slapen.

’s Avonds heb ik Donell geholpen kranten te versnipperen voor haar project. En op donderdag ben ik met Daphne even naar de stad geweest om te kijken bij Platform 9¾ en Covent Garden. Van donderdag op vrijdag was er een filmnacht met mensen van Mountview waar ik ben heen geweest, wat erg gezellig was. Op vrijdag ben ik bij de voorstelling van Sophie en Donell wezen kijken, wat erg interessant en anders was, hun project was namelijk een samenwerking tussen dansers, composers en designers. ’s Avonds hebben we met Sophie, Donell, Daphne, een paar mensen van Mountview en ik weer een film gekeken. En op zaterdag heb ik Daphne alles van London laten zien

Smile

Op zondag was iedereen weer terug en hebben we een gezellig dagje thuis gehad om bij te kletsen. Op maandag had ik vooral veel doorlopen en twee jazz workshops die echt super leuk waren en rehearsals en op dinsdag mijn ballet assesment en ook rehearsals en ’s avonds de show, wat wel goed gingen. Nu kan ik weer lekker uitrusten, omdat het grootste project waar ik mee bezig was is afgelopen. Aanstaand weekend staat er eigenlijk ook niet zoveel op de planning, behalve wat spullen halen voor musical theatre en het leren van monologen en ander huiswerk.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!