De eerste weken na de vakantie

Inmiddels ben ik alweer alweer in de derde week van 2nd term. Op zaterdag 9 jan ben ik weer terug gegaan naar London, wat natuurlijk super leuk was, want m'n meeste vriendinnen waren alweer terug. Zondag zijn we naar de stad gegaan omdat we Donell Selfridges en Harrods wilden laten zien. Toen 's avonds iedereen terug was, hadden we besloten een filmavond te houden. Na de film begon iedereen Happy birthday te zingen en ik deed gewoon vrolijk mee totdat ik me realiseerde dat het voor mij was haha. Ze hadden gezamenlijk cadeautjes gekocht wat ik echt totaal niet had verwacht, super lief!

Op maandag hadden we een aangepast rooster, we kregen een fitness workshop waarin we vooral veel uitleg kregen wat de goede techniek is om oefeningen te doen. Daarna keken we de eindpresentatie van vorig jaar en kregen we onze nieuwe roosters en daarna had ik een 6 uur lange repetitie. Toen ik 's avonds thuis kwam heb ik met Roma en Caroline de eindpresentatie van Lucia gekeken en gezellig bij gekletst.

Op woensdag heb ik met Natalie besloten dat we 4x per week gaan hardlopen (waar we ons tot nu toe aan hebben gehouden :)). En op woensdagavond nog m'n essay afgemaakt wat de volgende dag moest worden ingeleverd.

Op donderdag had ik m'n eerste taples, super leuk, maar de docent vond dat ik op het verkeerde niveau zat, dus ik had de dag erna nog een kans om mezelf te bewijzen, daarom heb ik de hele donderdagavond geoefend, met goed gevolg want ik mocht blijven! En ik mocht ook nog extra taplessen volgen, om snel beter te worden. Op vrijdagavond ben ik naar de gym geweest en hebben we film gekeken.

Zaterdag zijn we na de lunch naar de stad vertrokken om de Alice in Wonderland tentoonstelling in de British Library te kijken en daarna naar het lichtfestival te kijken wat verspreid was door de hele stad. Toen we 's avonds thuis kwamen hebben we Dirty Dancing gekeken en verstoppertje gedaan op de campus.

Op zondagochtend ben ik met Elaina wat gaan drinken en daarna zij we naar Le Corsaire gegaan van het English National Ballet, wat echt super goed was! En daarna thuis nog huiswerk gedaan.

Op donderdag was het Zoé's verjaardag en daarom hebben we dat op vrijdag en zaterdag gevierd :) Met films, pizza en cards against humanity, waar ik ook nog goed in blijk te zijn haha

Op zondag zijn Zoé, Natalie en ik naar central gegaan om de toeristische dingen te doen, Big Ben, Buckingham palace enz.

Gisteren hadden we op school een gezonde kook workshop en vrijdag heb ik een hoolahoop workshop :)

En er staat heel veel op de planning de komende tijd, dus ik zal over een paar weken weer een update plaatsen :) Nieuwe foto's staan weer in het album en ik zal ze vanavond in de blog plaatsen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!