De laatste paar weken voor de vakantie

Het is er de afgelopen tijd niet van gekomen om te schrijven wat ik in de laatste weken gedaan heb, dus dat doe ik nu even :)
Op zaterdag 21 november kwam Enric langs om ons duet te oefenen en 's avonds hebben we met een hele groep Love Actually gekeken. De dag daarna ben ik met Jennifer naar Winter Wonderland gegaan, een grote kerstmarkt met allerlei attracties en kraampjes en vooral veel kerstmuziek :).
Die week hebben we vooral veel geoefend /voorbereid voor de tentamens de week erna. Op de zaterdag zijn we met een groep naar Wood Green Shopping Centre gegaan om kerstcadeautjes te kopen voor Secret Santa. En 's avonds hadden we weer een film/spelletjes avond/nacht. Op vrijdag nacht en op zaterdagnacht was het brandalarm een aantal keer afgegaan, dus dit betekende dat we allemaal er moe waren, dus hebben we de zondag geslapen en aan onze essays gewerkt. Die week had ik al mijn tentamens en waaronder 2 zang en 1 musicaltheater tentamen waarvoor ik bij alledrie moest zingen, ik was echt heel erg verkouden waardoor het wat minder is gegaan dan gehoopt, maar alsnog heb ik goede punten gekregen.
Op die zaterdag begon ik me steeds slechter te voelen dus heb ik niet veel gedaan en op zondag toch maar even langs de arts, daar zeiden ze dat het niets was, maar toch maar medicijnen gekregen. Toen ik zondagmiddag thuis kwam hebben we aan onze essays gewerkt en 's avonds hebben we Secret Santa gedaan, het idee was dat je elkaar gewoon iets kleins gaf wat bij diegene past, dus ik kreeg Frozen/Disney en glitterende dingetjes haha.
Op maandag ben ik naar school gegaan om m'n feedback te krijgen, maar ik heb toen geen lessen meegedaan. 'S avonds was ik nog veel beroerder en heb ik het kerstdiner en de activiteiten gemist :(. Iedereen zei dat ik 111 moest bellen en die zeiden dat ik binnen twee uur een dokter moest zien, uiteindelijk was het zo druk bij de dokters in de buurt en hebben ze me de keuze gegeven om de volgende dag te gaan. Dus 's ochtends ben ik nog even naar school gegaan voor m'n feedback van ballet, wat positiever was dan ik had gedacht! Daarna moest ik naar de dokter en die verwachtte dat ik Pfeiffer en wat ontstekingen had (wat ik achteraf ook blijk te hebben), dus moest ik de rest van de week thuis blijven en uit rusten. Ik heb op dinsdagavond nog wel een tentamen gedaan, op donderdagavond Morven's verjaardag gevierd en op vrijdagochtend/middag twee optredens gedaan. Helaas heb ik doordat ik thuis moest blijven wel kerstballet en alle andere leuke activiteiten gemist. Op vrijdag ging het door alle iboprufen en antibiotica al een stuk beter, dus hadden we besloten om als laatste leuke avond toch nog wat gezelligs te doen, dus zijn Zoé, Donell en ik naar Winter Wonderland gegaan.
Op zaterdagavond 12 december ging ik naar Nederland. De eerste paar maanden zijn super snel gegaan en ik heb het ontzettend leuk gehad! Deze vakantie ga ik wat vrienden en familie zien en vooral veel uitrusten. Ik voel me inmiddels al veel beter en kan niet wachten om weer terug te gaan :)

Reacties

Reacties

Pauline

Tjeetje, wat een verhaal, toch pfeiffer? ga leker genieten met jullie knusse gezin thuis en voor je het weet is het weer tijd om weg te gaan. Wel fijn, dat je het zo naar je zin hebt en dat het zo goed gaat.
Geniet!
PS Ik kan de foto's niet goed zien, ook niet echt vergroten, doe ik iets niet goed?

Elise

Hoi Pauline,
Je kunt de foto's groter zien als je naar mijn fotoalbum gaat. Dat staat aan de rechterkant onder het kopje 'laatste foto's'.
Ja het is Pfeiffer, maar gelukkig voel ik me al een stuk beter :) Dankjewel!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!