de afgelopen 3 weken

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een blog geschreven heb, dus ik dacht dat het wel weer tijd werd om eens wat te schrijven. Wat ik hier merk is dat het steeds moeilijk wordt om in Nederlands te praten of te schrijven, wanneer ik met iemand skype of whatsapp, maar ik doe m’n best

Smile

Met Halloween ben ik uiteindelijk thuis gebleven en hebben Enric, Donell en ik films gekeken. Op zondag ben ik Bibi gaan opzoeken in de stad en bleef ze gezellig logeren. Op donderdag was het Bonfire Night, wat ze precies vieren is niet helemaal duidelijk, maar we zijn in ieder geval naar een paleis hier in de buurt gegaan, waar je uitzicht hebt over heel de stad en vanaf daar hebben we vuurwerk gekeken. Op vrijdag ben ik naar het theatercafe gegaan met Beth voor haar verjaardag en de volgende ochtend vroeg met een groepje de stad in gegaan om naar de theaterboekenwinkel te gaan om monologen en toneelstukken te kopen voor onze assesments. ’S Middags ben ik kerstfilms gaan kijken met Zoé en ’s avonds hebben we X-factor gekeken met een grotere groep. De volgende dag heb ik Sophie als een verassing meegenomen naar Choccywoccydooda voor haar verjaardag en toen we terug kwamen zijn we naar de gym gegaan om het er weer af te trainen.

De week daarna hadden we gewoon wat lessen, wat die week eigenlijk heel goed ging, door de weeks gaan we meestal ’s avonds bij elkaar op de kamers ontspannen, dus op maandag kijken we met een groepje Dance Mums. Op vrijdagavond ben ik naar de gym gegaan. Op zaterdag ben ik met Donell naar Covent Garden gegaan omdat zij problemen had met haar spitzen en ik een nieuw balletpakje nodig had. En ’s middags ben ik aan m’n essays gaan werken met Zoé terwijl zij me Britse kerstliedjes liet horen. En ’s avonds ben ik naar de gym gegaan en daarna heb ik met Caroline en een paar anderen Children in Need gekeken, waarin er musical optredens zijn en daarmee wordt geld op gehaald voor kinderen in arme landen. Op zondag zijn we met een groep aan onze werkstukken gaan werken en daarna met z’n allen boodschappen gaan doen en op maandag weer dance mums gekeken, daarna hebben we besloten dat we Secret Santa gaan doen, om dat op 6 december te vieren. De rest van deze week heb ik alleen m’n repetities gedaan en daarna vroeg naar bed, omdat ik me de afgelopen twee weken niet zo goed voelde.

Op school hebben we vooral veel voorbereid voor onze examens over twee weken. Ik moet vier nummers zingen, een monoloog voorbereiden, 2 essays schrijven en natuurlijk de stof van m’n dansles kennen. Op dinsdag kreeg ik m'n feedback terug voor dans geschiedenis en mijn London project, wat eigenlijk alleen maar positief was, waar ik heel blij mee ben, we hebben alleen nog geen cijfers, omdat het nog door een tweede corrector wordt nagekeken en nog door iemand van Middelsex University. Gisteren is de school helemaal versierd met kerststerren en ook London is inmiddels helemaal klaar voor kerst. En vandaag hadden we ons eerste assesment voor classical partnering, wat gelukkig best wel goed ging, zelfs de schouderlift ging oke, waar we ontzettend veel tijd aan hebben besteed om hem te laten lukken

Laughing
. Wat ik vanavond ga doen weet ik nog niet, waarschijnlijk naar de gym en daarna gezellig iets doen met anderen. Morgenochtend ga ik werken aan m’n essays en dan ga ik ’s middags repeteren met Enric voor onze zangtentamens en voor de kerstshow, waarin we een duet zingen. ’S Avonds gaan we met een groep naar Wetherspoons. Op zondag ga ik met Jennifer naar Winter Wonderland in het Hydepark en de rest van de dag ga ik weer huiswerk maken en leren.
Cry
Op maandag heb ik m’n theorie toets voor zang en op dinsdag heb ik een auditie met Caroline haar stuk voor Design for Dance.

Reacties

Reacties

Claudia

Ik had je verslag al gemist! Leuk om weer wat te lezen en fijn dat de feedback positief was Ik heb bewondering voor je!

Frieda

MAAR wat heb ise ik vind het zoleuk dat ik alles zo mee kan maken , Maar je heb wel een druk leven , Ik ben wel heel trots op je .Meisje pas goed op je zelf .Ik hou van je liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!