Update

In de afgelopen weken heb ik erg veel gedaan, ik ben een dagje met Jennifer naar de stad geweest om weer gezellig bij te praten. Die week heb ik veel repetities voor shows gehad en op zaterdag ben ik naar Miss Saigon geweest met een groep vrienden. De dag daarna was Benediktes laatste zondag in Londen en als afscheid zijn we met haar naar Matilda geweest, zij had nog nooit een musical gezien en Matilda was de musical die ze heel graag wilde zien. De dag daarna ben ik met Sophie en Beth naar In The Heights geweest, een show die nu nog niet zo groot is in Londen, maar dat hopelijk wel gaat worden. Toen we terug kwamen echt afscheid van Benedikte genomen, omdat ze de volgende dag vertrok. Die week weer veel repetities gehad, op donderdag was Marciano in Londen, dus toen hebben we gezellig even bij gepraat en op vrijdag met z’n allen naar een pub geweest om wat verjaardagen te vieren. Dat weekend heb ik de buurt waarin we leven verkend met Sophie en Donell en op zondagavond heb ik aan mijn Britse accent gewerkt met Thalia en Susanne. En op maandag ben ik met Donell super vroeg op gestaan om kaartjes te krijgen voor Memphis en daarna zijn we in de stad flyers gaan zoeken om onze kamers wat op te vrolijken en hebben we het grootste deel van de dag gezocht naar boeken over Balanchine. Op weg naar huis zijn we nog even langs platform 9¾ gegaan, de rij die daar stond was zo lang dat we besloten naar huis te gaan, zodat we naar het avond eten konden. ’S Avonds zijn we naar de musical geweest en het was echt de beste musical die ik ooit gezien heb! Verder wat repetities gehad en vooral veel huiswerk gemaakt en aan mijn essays gewerkt, die op maandag af moeten zijn. Morgen is het Halloween, dus dan gaan of uit of we gaan nog een keer naar Memphis omdat het de allerlaatste voorstelling is. Op zondag is Bibi in Londen, dus dan gaan we gezellig een dagje naar het centrum om bij te kletsen. :)

Maandag hebben we een soort van audities voor onze Musical theater lessen waarin we moeten laten zien wat voor trucs we kunnen en op basis daarvan wordt de rolverdeling gemaakt. We werken nu met alle lessen heel erg naar de tentamens toe, aangezien we al op de helft van de eerste periode zijn.

Reacties

Reacties

Claudia

Gaaaaaaf al die foto's! Nou krijg ik nog beter een beeld bij je verhaal. Volgende keer een filmpje (hint hint)?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!