Freshers week

In mijn laatste 3 vrije dagen heb ik best veel gedaan; vrijdag ben ik met Benedikte naar de stad geweest om nog last-minute schoolspullen te halen en de stad te zien. Na het avondeten hebben we met iedereen die er toen al was ‘cards against humanty’ gespeeld. Zaterdag was een rustige dag, omdat eigenlijk iedereen moe was, na de lunch zijn we wat boodschappen gaan doen en in de tv-room rugby gekeken. ’s Avonds zijn we uit geweest in O’neil’s, wat echt super gezellig was en toen we thuis kwamen zijn we in de tv-room The Parent Trap gaan kijken. ’s Nachts hebben we afgesproken de om om 8 uur naar het ontbijt te gaan en daarna zijn we met een groepje naar de gym/danszaal gegaan. Na de lunch nog naar de stad geweest om daar goedkope lakens te kopen voor de toga-party op zaterdag en op het moment dat we terug kwamen was het alweer tijd om aan het avondeten te gaan. Die dag zijn alle laatste schoolgenootjes gearriveerd en toen zijn we met z’n alle naar een andere pub in de buurt geweest en daarna nog even naar O’neil’s.

Op maandag was mijn eerste officiële schooldag in de gele groep, we hebben die dag een rondleiding gehad en ons verder ingeschreven. ’s Avonds was het eerste officiële freshers feest. Op dinsdag en woensdag waren gewone dagen met indelingslessen voor ballet en lectures en ’s avonds sporten in de gym. Op donderdag hebben we lectures en een jazz-, zang- en balletindelingsles gehad. ’s Avonds ben ik met Caroline en Susanne naar Show Stoppers geweest, een musical waarin alles wordt geimproviseerd, zelfs de nummers. Op vrijdag de laatste dag van de indelingsweek met contemporary en nog wat lectures. Na school hadden we een feestje van school in een pub, daarna zijn we snel naar huis gegaan om te eten en vervolgens zijn we naar Camden gegaan, want daar was een pub crawl met bijna de hele school. Vandaag nog even een bank regelen en dan hebben we vanavond ons laatste Freshers feest.

Oma en opa.

Leuk om lezen hoe jij daar geniet. Nu komt het serieuze werk. Ook daarbij veel succes schat.

Claudia

Jeetje, jij doet in een week waar een ander een heel jaar voor nodig heeft! Zoooo leuk!

Pauline

Klinkt geweldig Elise! Wat een feest om daar te zijn :)