Nog 9 dagen...

Na maanden wachten is het dan bijna zover... Over 9 dagen vertrek ik naar London.. De afgelopen weken en gister heb ik afscheid genomen van mn meeste vriendinnen en deze week mijn koffers inpakken en nog veel trainen zodat ik goed aan school kan beginnen.

De meeste mensen weten denk ik ongeveer wat ik ga doen en waarom ik naar Engeland ga, maar ik zal het ook nog even vertellen:

In 2014 heb ik een zomerschool gedaan bij London Studio Centre, na deze zomer wist ik echt zeker dat ik heel graag in Engeland audities wilde doen. Toen ik weer thuis kwam ben ik heel hard gaan trainen, omdat ik had gemerkt dat het niveau in Engeland echt heel hoog is. Mijn docenten Joost, Mariëlle en Gaia ben ik ook echt super dankbaar dat ze me zoveel hebben geholpen met het voorbereiden van de audities. Eind januari heb ik auditie dvd's opgestuurd en in maart was mijn eerste live-auditie in Engeland. Een week later kreeg ik te horen dat ik was geselecteerd voor de (musical/commercial)jazz callback en dus terug mocht komen in april. Halverwege mei kreeg ik de uitslagen van Bird en LSC en ik was bij allebei aangenomen, net als bij Lucia Marthas in Groningen. Na lang nadenken en overleggen met mijn ouders heb ik besloten naar LSC te gaan, ondanks de financiële risico's. Iedereen die aan mij gedoneerd heeft, ben ik sowieso ook heel erg dankbaar!

Voor iedereen die geïntereseerd is ga ik zoveel mogelijk een blog bijhouden, zodat jullie op de hoogte kunnen blijven van mijn 'nieuwe' leven. :)

Reacties

Reacties

Claudia Guldemond

Spannend!!!!! We gaan voor je duimen dat je gauw gewend mag raken aan je nieuwe leven en dat je veel succes zult hebben! Zet m op!

Pauline

Leuk een blog! Wat een fantastisch avontuur ga je tegemoet. Leuk, dat we het op deze wijze kunnen volgen :)
En vergeet niet te genieten!
John, Jayson, Kay en Pauline Delfos

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!