Bijna op de helft!

In mijn laatste blog waren we net ingetrokken in ons nieuwe huis en sindsdien is er veel, maar te weinig gebeurt. Nadat we ingetrokken waren heeft het 2 weken geduurd voordat we niet mee rmet z'n allen 1 sleutel hoefden te delen, 6 weken voordat de badkamer was gemaakt, het gas probleem is nog steeds niet opgelost, de huisbaas moet ons nog steeds terug betalen voor de extra kosten die we door haar hebben gehad in september en nog veel meer dat nog steeds opgelost moet worden.... maar gelukkig zijn er ook nog leuke dingen naast alle ellende die we met het huis hebben meegemaakt.

In Oktober ben ik naar een voorstelling van school geweest; Linger/Beyond, dat is een showcase waarin geselecteerde leerlingen van nu, graduates en alumni hun zelf gemaakte choreographiëen kunnen laten zien, wat echt heel gaaf was om te zien. Verder zit ik in de health & safety commissie en hadden we een vergadering hoe we school kunnen verbeteren, het voelt goed om ook iets te zeggen te hebben!

Die maand ben ik ook samen met Morven bij Donell, Zoé en Hannah langs geweest om gezellig bij hun voor een roast dinner (traditionele lunch), om hun huis te zien en voor een warme douche, omdat er een probleem was met ons warme water. Twee weken later ben ik ook bij Daphne gezellig langs geweest om haar campus te bekijken en bij te kletsen :) Verder had ik een paar keer per week rehearsals voor dissertations (scripties) van derde jaars of om zelf te oefenen.

In de reading week kwam Caroline gezellig logeren en hebben we gefilmd voor haar dissertation. Op de vrijdag hadden we Sophie's verjaardag en op zaterdag vierden we Halloween bij Donell en Zoé!

In November was eindelijk de badkamer gemaakt en heb ik eindelijk mijn eigen bankaccount kunnen aanvragen :) Die maand ben ik naar de Jazz Co (3e jaars) show geweest, wat echt geweldig was! Daarnaast veel rehearsals en werd ik gevraagd om in nog een andere dissertation te zijn :) Ook ben ik elke week naar een career talk geweest, waarin ze alumni uitnodigen om over een bepaald onderwerp te praten en voor ons een kans om vragen te stellen. Ook moeten we voor een van onze theorie vakken een eigen dansfilm maken dus daar ben ik met Sophie, Chloe, Shannon en Zoe vaak voor gaan filmen, waarmee we verder gaan na de kerstvakantie. Ook naar een verjaardagsfeest geweest van iemand die vorig jaar in Chester House woonde en daarna bij Caroline blijven logeren. Langzaam kwamen weer de eerste assessments, de eerste waren zang theorie en tap, zang theorie heb ik heel goed gedaan, maar tap niet zo, al ga ik wel door met tap advanced volgende periode. Daarna was het een weekend vol thanksgiving vieringen, op zaterdag vierden we thanksgiving thuis en de dag daarna thanksgiving bij Donell :) En dat zelfde weekend ook nog even tijd gemaakt voor wat rehearsals en eurovision songfestival met Ryan.

In december had ik de rest van mijn assesments waarvan er één de auditie routine voor Cats is wat echt super leuk was om te leren en te doen, daarnaast veel rehearsals en werken aan schoolprojecten. Om te vieren dat de assesments over waren kwam Daphne gezellig langs om nederlandse pannenkoeken te eten :D De laatste week voor de vakantie was feedback week, ik heb supergoede feedback gekregen voor bijna al mijn vakken; vooral voor zang, jazz en contemporary (Graham techniek). Ook hadden we een aantal workshops waaronder acting through song om ons voor te bereiden op het vak in de volgende periode. En het leukste van alles was de We Will Rock You workshop waarin we ook de auditie routine hebben geleerd. Daarna was er Student Platform waar ik dit keer niet aan mee deed, maar wat wel weer leuk was om te zien. Daarna de christmas party en nog een gezellig avond met een groep vrienden om term 1 af te sluiten.

Over een week ga ik weer terug naar Engeland en ik ben benieuwd wanneer eindelijk alle problemen met huis en vooral de makelaar en landlady over zullen zijn. Maar ik heb ook heel veel zin in de volgende term en alle lessen die ik op school en daarnaast ga doen :)

Reacties

Reacties

Frieda

Lieve Elise wat leuk om dit te kunnen lezen .Zo leef ik helemaal met je mee , Ik ben trots op jou .veel liefs Frieda

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!