Time flies... Week 4 in 2nd year

Time flies! Inmiddels zit begin ik op maandag aan m'n vierde week terug als een tweedejaars student!

Ik heb de eerste afgesloten met goede cijfers en een geweldige eindshow in West End's New Wimbledon Theatre.
Helaas ging de start van dit jaar niet zoals geplanned. Een dag voor mijn vertrek terug naar Engeland kreeg ik te horen dat het huis waar ik samen met Natalie, Morven en Lily ga wonen nog niet af was, gelukkig kregen we een appartement in het centrum van London met 1 slaapkamer te weinig en geen internet, gelukkig kwamen Natalie en Lily een week later en zouden we daar maar voor 2 weken zitten. Dat weekend kwam m'n moeder mee om me te helpen toch m'n kamer zover mogelijk af te maken, maar toen we bij het huis aankwamen werd er nog in het huis geleefd door de eigenaren, dus konden we eigenlijk niks doen en was ik dat weekend dus ook niet zo gezellig, sorry mam!
Nadat Morven en ik op zondag afscheid hadden genomen van onze moeders waren we dan echt alleen in een luxe appartement in het midden van London. Wij hadden ons opgegeven voor extra lessen voordat school officieel weer begon om terug in het ritme te komen. Elke dag hadden we een ballet, een pilates en een jazz les, dit was echt super leuk omdat alle niveau's van jaar 2 en 3 gemixed zijn. De eerste week terug was leuk maar wel zwaar, maar je kon wel gelijk voelen hoeveel je verbeterd in 1 week. Op vrijdagavond had ik een proefles ritmische gymnastiek, wat ik echt super gaaf vond! Ik kreeg een privé les en ben wat flexibiliteit betreft nog nooit zover gepusht, na de les werd ik gevraagd voor het wedstrijden, maar helaas komt het mijn school rooster niet goed uit, waardoor ik het niet als een vast ding naast school zou kunnen doen.
Op zaterdag had ik een repetitie voor Caroline's dissertation en op zondag had ik afgesproken in de stad met Daphne, die nu ook bij ons op school zit, super leuke dag gehad en afgesloten in Regent's Park.
Op maandag tot en met woensdag had ik nog de extra lessen en op maandagavond had ik een les gedaan met het West End Musical Choir, wat ik helaas ook niet kan blijven doen met m'n rooster. Op donderdag begon officieel het tweede jaar met een aantal lectures en workshops. Helaas kregen we die dag ook te horen dat het huis nog niet klaar was en dat we langer in het appartement moeten blijven, want niet erg zou zijn als ik geen slaapkamer en bed zou delen en als we niet zover hoefde te reizen naar school. Vrijdag hadden we nog een workshop dag en heb ik me opgegeven om een student representative te zijn. Op zaterdag ben ik nog wat spullen voor school gaan halen. Op zondag was ik weer gaan kijken bij het huis en toen ik daar aankwam waren ze nog niet eens begonnen met verbouwen en opruimen van hun persoonlijke bezittingen, terwijl ons contract al sinds eind augustus (!) liep.
Op maandag begonnen we dan met het echte rooster en het voelt echt super goed om weer terug te zijn in het normale ritme! Ik heb t/m kerst minstens 1x per dag een jazz les, elke dag ballet, 4 dagen in de week zang en twee dagen tap en twee dagen contemporary, en 1x drama en dan elke dag een theorieles.
Op woensdag ben ik naar een lezing geweest over agencies in London en hoe je je kans vergroot op een baan, wat echt super interessant was!
Op donderdag was ik vroeger vrij, dus heb ik het huis weer bezocht wat er EINDELIJK opgeruimder uit zag, maar er was nog steeds niet begonnen aan de werkzaamheden. Er werd ons toen beloofd dat de werkzaamheden de week erop op donderdag voltooid zouden worden. Toch hadden wij het recht om in te trekken, dus desondanks er nog geklust moet worden zijn we toch zaterdag ingetrokken en delen we nog steeds slaapkamers, hebben we 1 badkamer en leven we nog steeds uit koffers. Het huis was erg smerig en we hebben 2 dagen lang gewerkt om de keuken, badkamer en de slaapkamers schoon te krijgen, maar gelukkig waren de eigendommen van de eigenares wel weg! Wie weet hoe lang het nog gaat duren, maar gelukkig krijgen we wel een maand lang gratis huur!

Reacties

Reacties

Inge

Het komt goed lieverd!

Oma en opa.

Wij vinden dat je heel alert en doortastend optreed. Geweldig hoor! Ook dit jaar zal succesvol verlopen met deze instelling. Groetjes van ons.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!