Oeps... de afgelopen twee maanden

Oeps.. het is alweer meer dan twee maanden geleden dat ik voor het laatst iets geplaatst heb. De afegelopen maanden zijn erg druk geweest met het voorbereiden van onze examens die bepalen of we over mogen naar het volgende jaar... super spannend, maar hopelijk gaat dat goed komen :)

In de rest van februari had ik niet heel veel bijzondere dingen meer gedaan; ik ben een avondje weg geweest met Susanne, Caroline en een dag met Morven, om te gaan zwemmen en te sporten. En verder stond de rest van de maand in het teken van het voorbereiden van onze assesments die we hadden in maart.

In maart ben ik naar Design for Dance gegaan om naar mijn schoolgenootjes te kijken. Dit is een project waar 2 balletacademies en mijn school aan mee doe in samenwerking met een designerschool om samen voorstellingen te maken.

Ook ben ik weer gezellig een dagje met Jennifer naar Camden geweest, waar we in het Cereal Killer Cafe 'gelucht' hebben en 's middags heb ik haar Duitse en Franse huisgenootjes ontmoet.

De week daarna kwam Morven's moeder naar London die Morven, Natalie en mij mee uit eten had genomen, om ons beter te leren kennen, omdat we volgend schooljaar huisgenootjes worden! :)

De dag daarna zijn we met een groep terug geweest naar het V&A, om de West-End/Broadway tentoonstelling te bekijken en nog wat rond te lopen door de stad.

Deze week kregen we onze school t-shirts, sweaters en joggingskleding, waar we allemaal erg blij mee waren! Het laatste weekend voordat we naar huis gingen voor de Easter Break stond in het teken van Move It. Dit is het grootste dansfestival van de UK, waar eigenlijk alle Performing Arts scholen van de UK, een paar uit Amerika en een hele hoop danswinkels naar toe komen om te laten zien hoe goed ze zijn. Ik was daar als Student Ambassador voor mijn school wat echt super leuk was om te doen! Aan het eind van onze shift besloten Natalie Morven en ik dat we Abby Lee en Brynn van Dance Moms wilde ontmoeten, wat ons helaas net niet is gelukt , omdat ze net voordat wij er waren besloot dat ze genoeg mensen had ontmoet, maar we hebben haar nog wel even kunnen zien haha.

Op maandag hadden we een auditie voor onze Musical Theater stuk waarin de choreograaf kwam uitkiezen wie hij in zijn musical theater stuk wilde hebben en ik heb pas geleden gehoord dat ik in zijn stuk zit!

Op woensdsag hadden we open dag, waarop we natuurlijk allemaal het beste van onzelf moesten laten zien, ik heb die dag meegedaan met mijn balletgroep, zang en jazz. In de avond zijn we wezen kijken naar de Spring Showcase, waarin de beste examens van de school worden laten zien. Na zo'n avond besef je pas hoeveel talent er op school is

Surprised

Op donderdag waren er open lessen, waarin alle jaren en niveau's elke les mogen doen die ze willen. Ik heb die dag een ballet, zang, contemporary en twee jazz lessen gedaan, wat echt super leuk was!

Op vrijdag ben ik een tumbling les gaan doen met Donell en op zaterdag ging ik voor drie weken terug naar Nederland, die echt voorbij gevlogen zijn, ik ben naar de Bodyguard gewees, wat echt amazing was! Verder heel druk met een fotoshoot, dans en zanglessen en huiswerk.

Nu ben ik inmiddels al weer twee weken terug, waarin ik nog niet heel veel bijzonders heb gedaan. We werken heel hard aan onze essays,eigen choreografie, onze examens die over twee weken beginnen en voor musical theater zijn we begonnen met instuderen van de nummers. Verder ben ik bijna elke dag in de gym geweest en vorige week zaterdag om heel even wat leuks te doen naar central Londen geweest.

Nu dit weekend moet ik nog even mijn essays afmaken, naar zangles, voor anatomy leren, mijn monoloog en nummers verder uitwerken, mijn eigen choreographie maken en aanleren, repeteren voor choreos van anderen en oefenen voor de examens. En als we wat tijd over hebben gaan we nog even de stad in.

En nadat onze examenstress over is gaan we nadenken voor onze outfits voor het Summer ball en gaan we audities doen voor de eindvoorstelling en daarna beginnen aan de repetities!! Dit is de link voor de tickets;http://www.atgtickets.com/shows/dance-overture-16/new-wimbledon-theatre/

Reacties

Reacties

Claudia Guldemond

Meid, wat heb je toch een fantastisch leven daar! Vast ook heel vermoeiend, want wat doe je veel! Ik heb bewondering voor je!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!