De afgelopen 2 weken

De laatste twee weken zijn erg druk geweest.. De laatste zondag voordat we met ons echte rooster begonnen was Caroline haar verjaardag 's ochtends naar Alexandra palace geweest en 's middags was er een surprise party voor haar in het Theatre cafe, een cafe waar alles met musical en theatre te maken heeft. 'S avonds hebben we met de groep spellen gespeeld. Op maandag was de eerste schooldag volgens het officiële rooster, de lessen zijn heel anders en veel meer op techniek gericht dan dat ik gewend was. Ook zijn ze hier veel strenger over je uiterlijk, ze doen dat omdat er in de 2e en 3e castingdirectors op school komen om mensen uit zoeken. Ik heb 6 uur zang per week en we anatomy over de stembanden zodat we begrijpen wat we doen :) Op donderdagavond hadden Sophie en ik een auditie. Op vrijdagavond Frozen night en de volgende dag vroeg opstaan zodat Chloe, Beth en ik om half 9 in de stad konden zijn om goedkoop tickets te krijgen voor Bend it like Beckham. Daarna weer naar huis gegaan om naar de gym te gaan en vervolgens weer naar de stad voor de show. De show was echt super goed, het is een musical met invloeden uit de Indiaanse muziek, over een meisje dat professional voetballer wil worden maar niet mag van haar ouders. Op zondag huiswerk gedaan en 's middags ben ik met Sophie naar het British museum geweest voor het #LDNproject. Voor het LDNproject moeten we 4 dingen doen/bezoeken in Londen die met kunst of cultuur te maken hebben en het vervolgens op social media delen. Voor dit project ben ik naar Bend it Like Beckham, British Museum en Showstoppers geweest en volgende week ga ik naar Miss Saigon. Op maandag had ik natuurlijk weer school, voor ons eerst MT tentamen doen we high school musical, dus dat is leuk! J'S avonds een kennismaking/auditie voor David’s stukken, ik ben geplaatst in zijn hiphop/jazz stuk. Op dinsdag na school naar de sportschool geweest, op woensdag naar de primark, de sportschool en met Beth een film gekeken. Op donderdag een repetitie voor Penny's eindexamen stuk.Op vrijdag was Capezio op school met een pop-up store, maar niet kunnen vinden wat ik wilde. In de avond ben ik met Beth naar de stad geweest om Carrie Fletcher te ontmoeten. Vannacht zijn de stopcontacten op mijn verdieping gestopt met werken, dus eerst maar huiswerk maken in the Hub en naar de gym en dan na de lunch ga ik naar Covent Garden om nog even voor wat dansspullen te kijken. En morgen ga ik naar central om af te spreken met Jennifer.

Reacties

Reacties

Claudia

Kom je nog wel aan slapen toe???

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!